[Fanda] Odpovídání na zprávy na Facebooku z browseru

Karel Giebisch giebisch na seznam.cz
Sobota Listopad 19 12:34:13 CET 2011

Vše na mobilním facebooku nejde, ttřeba hraní her, tvoření
fanoškouvských stránek, spravování skupin apod., ale věřím, že to i v
budoucnu půjde. Nicméně tam jde bez potíží ovládat základní funkce, jako
jsou:
profil, stavy, psaní komentářů, dávání toho, co se mi líbí či nelíbí,
navštěvovat jiné profily uživatelů, přidávat odebírat přátele apod.