[Fanda] Odpovídání na zprávy na Facebooku z browseru

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Sobota Listopad 19 12:28:23 CET 2011

Ahoj,
děkuji všem za reakce, včera jsem s mobilní verzí FB chvíli pracoval a
dělá se s ní opravdu hezky, tak pokud v tom jde dělat vše tak jako ve
"velkém" FB, tak by to bylo fajn.
Mimochodem, podporuje i mobilní FB zabezpečené HTTPS připojení? Uvažuji
o tom, že bych si jej zapnul, když to FB umožňuje.
Martin.