[Fanda] Pamatova karta + citacka pod windows xp

Jan Lečbych hlecbych na seznam.cz
Pátek Listopad 18 20:51:41 CET 2011

Zdravím,
kdysi a kdesi jsem četl cosi ve smyslu, že to je v podstatě rychlost v
MB/s. TeĎ se přiznám, že už se mi to nechce hledatale takto jsem to
pochopil. Tedy dle mne: clas 6 znamená 6MB/s. Zdá se mi, že to tak nějak
alespoň u mne zhruba odpovídá. Pokud někdo má chuť to upřesnit, má jistě
možnost. Já už to moc neřeším, prostě nic pod čtyřku neberu.
Honza