[Fanda] Pamatova karta + citacka pod windows xp

Lubos Pintes lubos.pintes na gmail.com
Pátek Listopad 18 13:32:23 CET 2011

Ona je normálne vidieť. Len sa správa akoby vnej nebola karta.
Teraz som si všimol, že keď vytiahnem kartu a vložím len čítačku, tak sa
iba ozve ten zvuk ako keď sa pripojí napr. flashka do usb. Keď je karta
vložená chvíľku maturuje čo sa prejaví akoby zatuhnutím kompu, potom sa
systém normálne oživí. Takže na tu kartu reaguje. Skúšam zohnať novšie
drivery...