[Fanda] Miranda a facebook menší problém

Vítek tapin na wo.cz
Pátek Listopad 18 11:14:50 CET 2011

Ahoj, Radku,

Možná by problém vyřešil plug-in KeepStatus, v možnostech přeložený jako "stav při spuštění", který hlídá samovolná odpojení zaškrtnutých protokolů, a pokud k této skutečnosti dojde, v nadefinovaném čase kontroly to zjistí a v případě vyhodnocení odpojení se ho pokusí připojit automaticky bez interakce uživatele.

Tohle je spíš nekonvenčnější metoda, protože podle mého soudu by se to mělo řešit přímo ve Facebookovském protokolu neb tam je cosi špatně, než obcházením podobnými způsobi, nicméně v současné chvíli to asi jinak nepůjde.

Kind regards
Tapin-radio coordinator
  Od: Radek
  Komu: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
  Odesláno: 18. listopadu 2011 11:12
  Předmět: [Fanda] Miranda a facebook menší problém

  Ahoj Fandové! Obracím se na Vás s dotazem ohledně facebooku. Připojuji se na
  něj přes mirandu, ale když se na něj připojím, tak jsem online jen chvilku
  cca 30 min /odhad. Ale když se podívám po nějaké době jestli jsem online na
  facebooku, tak mi pc řekne facebook offline a já musím dát v mirandě ručně
  na účtu který mám dobře nastaven stav online a je to zase nějakou dobu v
  pořádku, ale pak to zase spadne a facebook je opět offline. Neví někdo z Vás
  jak docílit toho aby mně facebook po určité době se samovolně neodpojoval?
  Používám tu nejnovější verzi mirandy. Snad jsem svůj dotaz dobře vysvětlil.
  Mějte se hezky, všem přeji hezký den a děkuju předem za všechny odpovědi.
  Radek.