[Fanda] Miranda a facebook menší problém

Radek radek.stipcak na tiscali.cz
Pátek Listopad 18 11:12:44 CET 2011

Ahoj Fandové! Obracím se na Vás s dotazem ohledně facebooku. Připojuji se na
něj přes mirandu, ale když se na něj připojím, tak jsem online jen chvilku
cca 30 min /odhad. Ale když se podívám po nějaké době jestli jsem online na
facebooku, tak mi pc řekne facebook offline a já musím dát v mirandě ručně
na účtu který mám dobře nastaven stav online a je to zase nějakou dobu v
pořádku, ale pak to zase spadne a facebook je opět offline. Neví někdo z Vás
jak docílit toho aby mně facebook po určité době se samovolně neodpojoval?
Používám tu nejnovější verzi mirandy. Snad jsem svůj dotaz dobře vysvětlil.
Mějte se hezky, všem přeji hezký den a děkuju předem za všechny odpovědi.
Radek.