[Fanda] Odpovídání na zprávy na Facebooku z browseru

Karel Giebisch giebisch na seznam.cz
Pátek Listopad 18 07:25:55 CET 2011

Ještě jednou dobrý den. Oni ty zprávy na facebooku zvorali. I když vám
dojde obyčejná zpráva, objeví se vám to v záložce zprávy stejně, jako
chat. Když na zprávu odpovíte, též se vám objeví i to, co jste napsal.
Je to dáno tím, že chat a zprávy jsou jakoby v jednom, takže jde velice
složitě rozpoznat, co je soukromá zpráva, co chat. Proto na odpovídání
zpráv doporučuji též mobilní verzi facebooku, jak jsem již psalv
předchozím příspěvku, tam se dá na zprávy odpovídat lehce. S obyčejným
rozhraním facebooku moc nekamarádím, je tam toho na mě moc.