[Fanda] Problém s pluginem Webvisum.

David Novák dav1nov1 na seznam.cz
Pátek Listopad 18 06:12:18 CET 2011

zdravim martinu.
já chci dodat že když budete si chtít opsat kód z obrázku tak se postavíte
nato editační políčko a pak dáte kontrol alt a na numerické klávesnici dáte
k této kombinaci číslo šest ale já přitomto příkazu mám vždycky numlok
zapnutý při vyplém numloku mi to nefunguje takto k webbisum. doufám že jsem
snad pomohl ať mi martina rybárová dá klidně vědět na skype a klidně jí stim
poradim po skype kdyby si stim nevěděla rady. z pozdravem
david novák
----- Original Message -----
From: "Martina Ribárová" <ribarova na quick.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, November 17, 2011 8:40 PM
Subject: [Fanda] Problém s pluginem Webvisum.

Dobrý večer všem na této konferenci,

obracím se na Vás s následujícím problémem, jestli by někdo dokázal poradit.
Dneska jsem si za pomoci, trpělivosti a ochoty Karla Giebische, jemuž chci
tímto veřejně moc poděkovat, nainstalovala plugin Webvisum do Mozilly
Firefoxu. Postupovala jsem tak, že jsem od Karla nejprve obdržela mailem
pozvánku. Po otevření mailu jsem skopírovala odkaz do schránky, v prohlížeči
Mozilla Firefox jej otevřela a zaregistrovala jsem se na jejich stránce.
Obratem mi pak přišel mail, kde byl aktivační a potvrzující odkaz. Tím jsem
po odkliknutí potvrdila registraci a vše proběhlo úspěšně. Potom jsem se na
té samé stránce přihlásila a dala odkaz Download, kde jsem stáhla a
nainstalovala do Mozilly již zmiňovaný plugin. Poté to chtělo restart
Firefoxu, což jsem udělala. Pak to chtělo znovu přihlášení, zadání jména
uživatele a hesla, což jsem taktéž udělala. A to vše jsem prováděla za
neustálého navigování Karla. Jenomže zde právě nastává ten problém. Když
jsem potom totiž zavítala na webovou stránku, kde bylo po mě požadováno
opsání kódu z obrázku, tak po stisku kombinace kláves CTRL+ALT+6 na
numerickém bloku, který jsem předtím vypnula, tak se neděje prostě nic. A to
stejné se opakuje i po restartu PC, zkoušela jsem to se dvěma odečítači. S
NVDA a Winmonitorem. A verze Firefoxu je podle všeho ta nejnovější, protože
když jsem dala vyhledat aktualizace a to ještě před samotným zaregistrováním
a nainstalováním Webvisumu, tak mi to řeklo, že nová aktualizace není k
dispozici, tudíž usuzuji, že mám tu nejnovější možnou verzi.

Tak nevíte prosím, čím by to mohlo být a proč mi Webvisum nepracuje s
Firefoxem? Karel tvrdí, že vše registrace, jakož i nainstalování pluginu
dopadlo dobře, tak proč mi to nechce ten kód z obrázku vložit do schránky?
Moc prosím za jakoukoli radu či pomoc. Na té stránce, kde požadují opsání
kódu z obrázku mě sice Karel již zaregistroval, ale stejně by mě to
zajímalo, proč to nejde. Děkuji srdečně a předem moc za odpovědi, přeji
hezký zbytek svátečního dne a dobrou noc, Martina Ribárová.