[Fanda] Rychlost USB

michal ondruška golbal na zoznam.sk
Pátek Listopad 18 06:02:30 CET 2011

Zdravím! A čo ak počítač, či presnejšie notebook nedisponuje slotom na
expreskartu tak ako ten môj "asus p42jc" hoci jeho cena nebola nijako
nízka a ak k tomu prirátam to o čom som tu už onehdá písal, teda takmer
jednoliata klávesnica, začínajú sa tie zápory akosi množiť. Ale to je už
bohužiaľ iba  môj problém.
Zdravím!
Mišo!!

michal ondruška