[Fanda] Odpovídání na zprávy na Facebooku z browseru

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 17 23:15:29 CET 2011

Ahoj lidi,
prosím, funguje Vám někomu korektně odpovídání na zprávy z Facebooku
přímo v prohlížeči?
Já ani za Krista nemohu přijít na to, jak došlou zprávu otevřít a
odpovědět na ni, zlobí to i s portable verzí NVDA.
Myslím, že dříve to fungovalo, zjistil jsem, že pokud odkaz na zprávu
otevřu v nové záložce, pak na ni odpovědět lze, ale nemohu se ubránit
podezření, že odpověď adresovaná jinému uživateli se objevila u mě:-).
Vím, že jde s Facebookem komunikovat přes Mirandu, ale to jsem zatím
primárně nezkoumal.
Martin.