[Fanda] Pamatova karta + citacka pod windows xp

gp1 gp1 na nextra.sk
Čtvrtek Listopad 17 21:31:45 CET 2011

Ahoj Miloš!
Príčinou tohoto javu je fakt, že káblik ku konektorom na front paneli nie je
tienený, čo spôsobí poruchy prenosu pri vyšom dátovom toku. Stačí však
káblik dodatočne tieniť, napríklad omotaním kúskom staniolu a uzemnením o
kostru počítača a v momente funguje v poriadku.
To som si už overil vo viacerých prípadoch.
Skrátka, dátový prenos netieneným káblom bude vysoko nespolahlivý a nemusí
pri vyšom dátovom toku fungovať.
Spolahlivo bude chodiť len myš, alebo klávesnica, či pomalý USB klúč, ale
disk bude veselo vydávať v reprákoch zvuky ako zurčiaci potôčik, teda žblnk,
žblnk, žblnk, ako sa bude systém snažiť nalogovať disk...
To je aj popisovaný prípad, ked sa čítačka chytí v priamej zásuvke na zadnom
paneli a nie na frontpaneli.

From: "Miloš Šmíd" <smid.milos na gmail.com>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, November 17, 2011 6:47 PM
Subject: Re: [Fanda] Pamatova karta + citacka pod windows xp

Ahoj,
s čtečkami karet jsou myslím docela problémy ...
Do práce jsem si přinesl čtečku paměťových karet, kterou běžně doma
připojuju k USB vpředu na desktopu.
V práci se při připojení do USB vpředu, resp. na boku počítače
nechtěla chytit, přitom tam běžně připojuji flešdisk a bez problémů
... vzadu se normálně načetla. Šlo ošem o SD kartu velkou z foťáku.
Je, Luboši, vidět v Tomto počítači/Počítači alespoň čtečka jako disk?
Nemůže být ta karta nějak zamčená? to by ale asi byla vidět stejně,
jen by se na ní nedalo zapisovat.
Možná i dej skontrolovat, jestli ta čtečka na notebooku má nějakou
kontrolku a zda se kontrolka rozbliká, když tam tu kartičku strčíš.
Miloš

http://www.eset.sk