[Fanda] Problém s pluginem Webvisum.

Martina Ribárová ribarova na quick.cz
Čtvrtek Listopad 17 20:40:49 CET 2011

Dobrý večer všem na této konferenci,

obracím se na Vás s následujícím problémem, jestli by někdo dokázal poradit. Dneska jsem si za pomoci, trpělivosti a ochoty Karla Giebische, jemuž chci tímto veřejně moc poděkovat, nainstalovala plugin Webvisum do Mozilly Firefoxu. Postupovala jsem tak, že jsem od Karla nejprve obdržela mailem pozvánku. Po otevření mailu jsem skopírovala odkaz do schránky, v prohlížeči Mozilla Firefox jej otevřela a zaregistrovala jsem se na jejich stránce. Obratem mi pak přišel mail, kde byl aktivační a potvrzující odkaz. Tím jsem po odkliknutí potvrdila registraci a vše proběhlo úspěšně. Potom jsem se na té samé stránce přihlásila a dala odkaz Download, kde jsem stáhla a nainstalovala do Mozilly již zmiňovaný plugin. Poté to chtělo restart Firefoxu, což jsem udělala. Pak to chtělo znovu přihlášení, zadání jména uživatele a hesla, což jsem taktéž udělala. A to vše jsem prováděla za neustálého navigování Karla. Jenomže zde právě nastává ten problém. Když jsem potom totiž zavítala na webovou stránku, kde bylo po mě požadováno opsání kódu z obrázku, tak po stisku kombinace kláves CTRL+ALT+6 na numerickém bloku, který jsem předtím vypnula, tak se neděje prostě nic. A to stejné se opakuje i po restartu PC, zkoušela jsem to se dvěma odečítači. S NVDA a Winmonitorem. A verze Firefoxu je podle všeho ta nejnovější, protože když jsem dala vyhledat aktualizace a to ještě před samotným zaregistrováním a nainstalováním Webvisumu, tak mi to řeklo, že nová aktualizace není k dispozici, tudíž usuzuji, že mám tu nejnovější možnou verzi.

Tak nevíte prosím, čím by to mohlo být a proč mi Webvisum nepracuje s Firefoxem? Karel tvrdí, že vše registrace, jakož i nainstalování pluginu dopadlo dobře, tak proč mi to nechce ten kód z obrázku vložit do schránky? Moc prosím za jakoukoli radu či pomoc. Na té stránce, kde požadují opsání kódu z obrázku mě sice Karel již zaregistroval, ale stejně by mě to zajímalo, proč to nejde. Děkuji srdečně a předem moc za odpovědi, přeji hezký zbytek svátečního dne a dobrou noc, Martina Ribárová.