[Fanda] Pamatova karta + citacka pod windows xp

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Čtvrtek Listopad 17 18:47:08 CET 2011

Ahoj,
s čtečkami karet jsou myslím docela problémy ...
Do práce jsem si přinesl čtečku paměťových karet, kterou běžně doma
připojuju k USB vpředu na desktopu.
V práci se při připojení do USB vpředu, resp. na boku počítače
nechtěla chytit, přitom tam běžně připojuji flešdisk a bez problémů
... vzadu se normálně načetla. Šlo ošem o SD kartu velkou z foťáku.
Je, Luboši, vidět v Tomto počítači/Počítači alespoň čtečka jako disk?
Nemůže být ta karta nějak zamčená? to by ale asi byla vidět stejně,
jen by se na ní nedalo zapisovat.
Možná i dej skontrolovat, jestli ta čtečka na notebooku má nějakou
kontrolku a zda se kontrolka rozbliká, když tam tu kartičku strčíš.
Miloš