[Fanda] Pamatova karta + citacka pod windows xp

Jan Lečbych hlecbych na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 17 18:28:26 CET 2011

Ano, bohužel, to je také pravda. Baterie se opravdu v USB nabíjí a
nedělá jí to právě dobře.Bohužel. Jedině bych snad zkusil, jestli by se
nenašel nějaký ovladač/ovladače od noťasu nějakého novějšího data. Třeba
by tu čtečku vylepšily. Rychlost se mi zdá, že je v pořádku, jak jste
psal dříve. Mám nedávno koupenou jednu 8GB kartičku clas 10 a tam to už
docela fičelo. Záleží tedy na rychlosti čtečky a v neposlední řadě na
rychlosti karty.
honza