[Fanda] Pamatova karta + citacka pod windows xp

Lubos Pintes lubos.pintes na gmail.com
Čtvrtek Listopad 17 18:18:15 CET 2011

Ano sansa skutočne nahradí čítačku, ja som si ale kartu kupoval práve
preto aby som nemusel sansu pripájať, lebo predpokladám že hneď po
pripojení nabíja baterku a neviem či toto neškodí. No ale aspoň takto sa
na kartu momentálne dajú dostať súbory.