[Fanda] Pamatova karta + citacka pod windows xp

Lubos Pintes lubos.pintes na gmail.com
Čtvrtek Listopad 17 17:56:20 CET 2011

Ano myslím že to bude ono. Pre kľud duše sa pokúsim niekoho pootravovať
aby to strčil do novšieho noťasa len kvôli testu. Karta samotná funguje,
testované v Sanse. Ináč notebook je z roku 2006, takže asi sa niet čomu
diviť :-D ktovie aká bola situácia v roku 2006, teda aké karty vtedy
existovali...