[Fanda] Firefox a posunovani po strance

Michal Suchý suchy.michal na tiscali.cz
Čtvrtek Listopad 17 11:36:34 CET 2011

Ahoj fandové. Chtěl bych vyřešit jednu věc ve Firefoxu. Když si prohlížím
nějakou stránku, kde třeba navštívím nějaký odkaz, na chvíli si odskočím z
Firefoxu pryč a vrátím se tam, tak kurzor je na navštíveném odkazu a ne na
místě, kde jsem skončil z prohlížením. Prostě třeba navštívím odkaz na
začátku stránky, vrátím se na předchozí stránku, začnu si číst nějaký text
dál, z Firefoxu si přejdu do jiné aplikace a po návratu je kurzor na
navštíveném odkazu a ne na místě, kde jsem skončil se čtením. Nevíte, jak by
se to dalo vyřešit? Zkusil jsem odškrtnout v nastavení automatické
posunování a jemné posunování, ale nepomohlo to. Raději jsem se takhle hodně
rozepsal, aby bylo jasné, co chci vyřešit. Zdraví Michal.