[Fanda] Pamatova karta + citacka pod windows xp

Lubos Pintes lubos.pintes na gmail.com
Středa Listopad 16 19:37:15 CET 2011

Zdravím,
Mám svoju prvú pamäťovú kartu, preto sa možno hlúpo pýtam. Strčil som
kartu do adaptéra, adaptér do slotu na notebooku. V tomto počítači ho
vidím ako
"SD / MMC (I:) Typ: Removable Disk"
Ale vo vlastnostiach tvrdí že typ súborového systému je raw a vraj má 0
bajtov. Pamäťová karta v prehrávači Sansa clip+ funguje.
Je to A-Data 16GB class 6.
Pre istotu som aj preinštaloval ovládače k RICOH a rebootol. Môže byť
vadný ten SD adaptér či jak sa to volá?
Alebo zle zasunutá karta? Dal som to aj skontrolovať oku. Nemám tu
bohužiaľ nikoho s druhým notebookom aby sa nato pozrel.