[Fanda] stahovač nvda

Jiri Holzinger jiriholz na centrum.cz
Středa Listopad 16 16:04:50 CET 2011

Zdravím,
Stahovač NVDA mi funguje, jenom jsou tam hlášky, že k serveru se nelze
připojit. Je to proto, že dočasně bylo zakázáno zobrazení changelogu
na stránce NVDA a stahovač nemá dostatek informací.
Program snapshot jinak stáhne.
Také stahuji snapshoty jednou za dva týdny. Používám k tomu Stahovač
NVDA, protože nová verze mi automaticky rozbalí portable verzi do
zvolené složky.
Jirka
(15/11/2011 14:01)