[Fanda] stahovač nvda

Josef Hlavinka hlavinka na braillnet.cz
Středa Listopad 16 00:03:25 CET 2011

Ale asi tak jednou za měsíc to stojí za to. Mně teď poslední dobou NVDA
jaksi nedočítá některé řádky, nebo i přeskakuje pasáže. Myslel jsem že to
nový snap spraví, ale zase ne. Tak snad až nějaký další.
Pepa H.

Josef Hlavinka
hlavinka na braillnet.cz
hlavinkaj na atlas.cz
Tel. 585223678, 608262594
Skype hlavinac
----- Original Message -----
From: "Vítek" <tapin na wo.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Tuesday, November 15, 2011 5:31 PM
Subject: Re: [Fanda] stahovač nvda

Zdravím,

Asi neporadím, spíš určitě neporadím, ale jen chci hodit do placu otázku,
stojí vůbec za to stahovat chronicky každý snap, co výjde takřka každý den?
Velmi často se něco zkouší, něco odlaďuje, dokončuje apod., změny od
jednotlivých snapů jsou pro běžného lajka mnohdy tak zanedbatelné mnohdy
spojené s interní úpravou kódu, odlišným způsobem provedení nějaké operace
apod. a ty potíže, které mohou nastat do doby, než se  daná záležitost
odladí, tak bych skutečně se velmi pozastavoval nad tím, zda je skutečně
nutné sosat každý další snap, pokud  člověk není programátorem a neangažuje
se coby developer v projektu.

Co se mě týče, já si sosnu snap, když mám zrovna chuť v průměru 1x za 2-3
týdny a myslím, že to bohatě stačí, tam už potom mohou být nějaké, alespoň
trochu citelnější změny. Toť vše, samozřejmě nechci nikomu nic vnucovat,
sosejte třeba 10x denně, mě je to šumák, jen jsem chtěl poukázat na tenhle
aspekt nic víc:).

Hezký den všem

Tapin-radio coordinator