[Fanda] Psaní dopisů

Jarek Krcmar kjarek1 na seznam.cz
Úterý Listopad 15 18:10:30 CET 2011

Ahoj,

Ve wordu to jde tak, že stiskneš Ctrl+R, což je zarovnání na střed.

Jestli mě někdo doplní, budu rád.

Jarek

----- Original Message -----
From: <vsmiro na seznam.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Tuesday, November 15, 2011 5:53 PM
Subject: [Fanda] Psaní dopisů

Dobrý den.
Ve škole píšeme dopisy podle normy a chtěl bych se zeptat, jk ve Wordu 2007
udělat, aby mi adresa odskočila vpravo? A prosím, jak ji doplnit do
předtisku, který si vždy stáhneme na:
www.nuov.cz
odkaz národní ústav odborného vzdělávání.
Státní těsnopisný ústav
Státní zkoušky
a tam stáhneme předtisk 2. Do něj nevím jak doplňovat, aby to bylo jakš takž
úhledné. Třeba když mám Váš dopis Zn a několik tabů tak se posunu klávesou
end na konec řádku a napíši údaj tam. Ale nevím jestli se to tak má. Ve
škole zatím píši dopisy v poznámkovém bloku a adresu normálně vlevo, ale sám
se snažím zjistit, jestli mohu psát tak jako ostatní.
Děkuji a s pozdravem,
Vojta.