[Fanda] stahovač nvda

miroslavazavodna na seznam.cz miroslavazavodna na seznam.cz
Úterý Listopad 15 17:55:23 CET 2011

Zdrravím, já jako  naprostý laik používám stabil verzi a mám klid. Anglickým
popisům nerozumím, a raději sázím na to, co mi jede bez problémů. Pro nás to
asi velkou cenu nemá, snad jen pokud někdo, kdo tomu rozumí, upozorní na
případné novinky, které mohou zaujmout veřejnost nejveřejnější. Krásn den
přeje
         Mirka

----- Původní zpráva -----
Od: "Vítek" <tapin na wo.cz>
Komu: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Odesláno: 15. listopadu 2011 17:31
Předmět: Re: [Fanda] stahovač nvda

Zdravím,

Asi neporadím, spíš určitě neporadím, ale jen chci hodit do placu otázku,
stojí vůbec za to stahovat chronicky každý snap, co výjde takřka každý den?
Velmi často se něco zkouší, něco odlaďuje, dokončuje apod., změny od
jednotlivých snapů jsou pro běžného lajka mnohdy tak zanedbatelné mnohdy
spojené s interní úpravou kódu, odlišným způsobem provedení nějaké operace
apod. a ty potíže, které mohou nastat do doby, než se  daná záležitost
odladí, tak bych skutečně se velmi pozastavoval nad tím, zda je skutečně
nutné sosat každý další snap, pokud  člověk není programátorem a neangažuje
se coby developer v projektu.

Co se mě týče, já si sosnu snap, když mám zrovna chuť v průměru 1x za 2-3
týdny a myslím, že to bohatě stačí, tam už potom mohou být nějaké, alespoň
trochu citelnější změny. Toť vše, samozřejmě nechci nikomu nic vnucovat,
sosejte třeba 10x denně, mě je to šumák, jen jsem chtěl poukázat na tenhle
aspekt nic víc:).

Hezký den všem

Tapin-radio coordinator