[Fanda] Psaní dopisů

vsmiro na seznam.cz vsmiro na seznam.cz
Úterý Listopad 15 17:53:41 CET 2011

Dobrý den.
Ve škole píšeme dopisy podle normy a chtěl bych se zeptat, jk ve Wordu 2007 udělat, aby mi adresa odskočila vpravo? A prosím, jak ji doplnit do předtisku, který si vždy stáhneme na:
www.nuov.cz
odkaz národní ústav odborného vzdělávání.
Státní těsnopisný ústav
Státní zkoušky
a tam stáhneme předtisk 2. Do něj nevím jak doplňovat, aby to bylo jakš takž úhledné. Třeba když mám Váš dopis Zn a několik tabů tak se posunu klávesou end na konec řádku a napíši údaj tam. Ale nevím jestli se to tak má. Ve škole zatím píši dopisy v poznámkovém bloku a adresu normálně vlevo, ale sám se snažím zjistit, jestli mohu psát tak jako ostatní.
Děkuji a s pozdravem,
Vojta.