[Fanda] Windows 7 professional, UAC a odblokovanie zablokovaneho programu

Jan Danko honzadanko na volny.cz
Úterý Listopad 15 16:54:45 CET 2011

Zdravím,

Ocr doplněk používá také Jaws 13, který je zatím v angličtině. O podobném
doplňku u Nvda slyším poprvé. Jistě i  ostatní odečítače budou mít časem
tento užitečný doplněk.

Honza

-----Původní zpráva-----
Od: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] za uživatele Lubos Pintes
Odesláno: 15. listopadu 2011 16:09
Komu: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Předmět: [Fanda] Windows 7 professional, UAC a odblokovanie zablokovaneho
programu

Zdravím,
Tu sa to neobjavilo a niet divu, lebo to zatiaľ nie je až taká bomba.
Prednedávnom sa na nvda-dev objavil plugin používajúci tesseract na OCR
neprístupných prvkov. Funguje to len pre angličtinu a navyše dosť zle.
Ja som napriek tomu bol pomocou toho schopný nainštalovať anglický Windows 7
pro na Microsoft Virtual PC. Akože úplne poslepu, samozrejme s minimom
zadávaných údajov a vlastne som to OCR používal na hrubé monitorovanie čo sa
na obrazovke toho VPC deje.
Lenže pri inštalácií VMAdditions na mňa vyskočilo UAC a to okno bolo
zložité, nedá sa zrejme len tak odbiť. Ja som ho zavrel a tým som asi ten
setup.exe zablokoval - pri spustení s príkazového riadku sa ukáže "denied",
aspoň toľko som schopný z toho okna vyčítať.
Jak sa dá odblokovať zablokovaný program? Je mi jasné že natoto už bude
treba oko, ale win 7 vôbec nepoznám, tak sa pýtam. Bez tých VMAdditions
totiž nejde zvuk.