[Fanda] Windows 7 professional, UAC a odblokovanie zablokovaneho programu

Lubos Pintes lubos.pintes na gmail.com
Úterý Listopad 15 16:08:33 CET 2011

Zdravím,
Tu sa to neobjavilo a niet divu, lebo to zatiaľ nie je až taká bomba.
Prednedávnom sa na nvda-dev objavil plugin používajúci tesseract na OCR
neprístupných prvkov. Funguje to len pre angličtinu a navyše dosť zle.
Ja som napriek tomu bol pomocou toho schopný nainštalovať anglický
Windows 7 pro na Microsoft Virtual PC. Akože úplne poslepu, samozrejme s
minimom zadávaných údajov a vlastne som to OCR používal na hrubé
monitorovanie čo sa na obrazovke toho VPC deje.
Lenže pri inštalácií VMAdditions na mňa vyskočilo UAC a to okno bolo
zložité, nedá sa zrejme len tak odbiť. Ja som ho zavrel a tým som asi
ten setup.exe zablokoval - pri spustení s príkazového riadku sa ukáže
"denied", aspoň toľko som schopný z toho okna vyčítať.
Jak sa dá odblokovať zablokovaný program? Je mi jasné že natoto už bude
treba oko, ale win 7 vôbec nepoznám, tak sa pýtam. Bez tých VMAdditions
totiž nejde zvuk.