[Fanda] Prosba, doc to txt.

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Pondělí Listopad 14 20:00:16 CET 2011

    Existuje prohlížečka přímo od Microsoftu a umí otevírat docy z
    Office 2003. Teď jsem to zkoušel, nainstalovat a spustit. Rovnou se
    otevře okno, kde nalistujeme doc soubor a otevřeme. Dáme Ctrl+A,
    Ctrl+C, tím text uložíme do schránky a pak ho můžeme vysypat
    kamkoliv, třeba do Wordpadu, nebo do Listeru v Total Commanderu.

    http://www.slunecnice.cz/sw/word-viewer/

    Microsoft Word Viewer

*Microsoft* *Word Viewer* umožňuje otevírat dokumenty aplikace Microsoft
Word pro systém Windows a Microsoft Word pro systém Macintosh. Kromě
dokumentů aplikace Word (soubory s příponou DOC) lze také otevírat
soubory uložené v jiných formátech jako jsou:

  * Word Document (*.docx)
  * Word Macro-Enabled Document (*.docm)
  * Rich Text Format (.rtf)
  * Text (.txt)
  * Web Page formats (.htm, .html, .mht, .mhtml)
  * WordPerfect 5.x (.wpd)
  * WordPerfect 6.x (.doc, .wpd)
  * Works 6.0 (.wps)
  * Works 7.0 (.wps)
  * XML (.xml)

Pomocí prohlížeče *Microsoft Word Viewer *lze prohlížet, tisknout a
kopírovat obsah dokumentů do jiných programů. Nelze však upravit
otevřený dokument, uložit jej nebo vytvořit nový dokument.

Pokud chcete otevřít v tomto prohlížeči dokumenty Office 2007 a 2010.
Nainstalujte ještě Microsoft Office Compatibility Pack
<http://www.slunecnice.cz/sw/microsoft-office-compatibility/>.

Mirek