[Fanda] Prosba, doc to txt.

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Pondělí Listopad 14 19:35:51 CET 2011

Zkus ty docy otevřít ve WordPadu.
Podobný program se dá stahnout například zde
http://www.document-comparison.com/Download/CD.EXE
ale nemám s tím zkušenosti - nevím, jak to funguje s češtinou.
Další možnosti jsou stahnout si nějaké volně dostupné Office - Open Office,
2. mít účet na Googlu a otevírat docy tam ...
3. určitě je užitečné si Word pořídit - koupit, požádat na Chartě 77 ...
Miloš