[Fanda] Chybna cestina ve zpravach z Inpory ve webovem Gmailu

Neděle Listopad 13 20:21:29 CET 2011

Miloši,

tak si schválně zkus přehodit Inporu zpátky, podle mne i na "běžném"
webovém rozhraní bude v pohodě, Google již myslím chybu opravil.
Minimálně u mne je již diakritika v pořádku -- včetně zpráv, které se
před čase zobrazovaly špatně...

Hezký den.

Michal