[Fanda] Chybna cestina ve zpravach z Inpory ve webovem Gmailu

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Neděle Listopad 13 20:09:17 CET 2011

Dobrý večer,
tak jsem si přehodil Inporu na stejné rozhraní Gmailu na Klikni.cz a
tam to je v pohodě, tak nevím, proč to nevrátí na původní nastevní -
asi s tím nějak moc experimentují ... Miloš