[Fanda] Problem se skenerem Canoscan Lide 210

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Pátek Listopad 11 21:53:56 CET 2011

Ahoj, Adame, s politováním zadám i své zkušenosti, mám skener HP ScanJet
G4050, velmi dobrá a rychlá mašina, ale co se týká software - též musím
vždy, když skenuji např. v Irfan View, nastavovat pro každý obraz
rozlišení stále do kola. Je to Twain ovladač a jedu na Windows 7 Pro. A
to mne samozřejmě, nebaví. Co s tím? Mirek