[Fanda] dotaz_power_point_2007

Martin Baláž likvid1983xy na seznam.cz
Pátek Listopad 11 17:30:38 CET 2011

zdravím,

měl bych pár dotazů k aplikaci Ms PowerPoint 2007 s JAWS 10.0

1. jak lze s jawsem vkládat poznámky např. k vloženým fotkám, vím, že se
mezi částmi prezentace přepíná kláv. f6, avšak se mi nedaří zde žádnou
poznámku  vložit.
2. lze nějak s jaws nastavit plynulý přechod mezi jednotlivými snímky?

pročítal jsem  si klávesové zkratky, které jaws poskytuje, avšak tam
jsem se nedozvěděl jak lze poznámky vkládat popř. nějaký text kromě menu
vložení, kde když zvolím vložit text to po mě chce nějaký textový soubor
*.rtf apod...

snad je můj dotaz dostatečně srozumitelný... :o)

díky za případné postřehy.

S pozdravem Martin Baláž

http://nvda.venik.org

http://vinux-likvid.blogspot.com