[Fanda] Naplanovani casu stopnuti Winampu

Vítek tapin na wo.cz
Středa Listopad 9 23:41:41 CET 2011

Zdravím,

Budu asi za tatara:), ale co je Winmenu? Jedná se o něco freeware? Pokud ne, určitě si pořizovat nehodlám, jinak naprogramovat horkou klávesu v nějakém zadaném čase je dobrý nápad, žel mé znalosti takhle hluboko zatím nedosahují a vážně se obávám, že ani nikdy dosahovat nebudou. :o)

Tapin-radio coordinator
  Od: ppartyka
  Komu: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
  Odesláno: 9. listopadu 2011 21:38
  Předmět: Re: [Fanda] Naplanovani casu stopnuti Winampu

  A nešlo by využít nějakou general horkou klávesu nastavit ve Winampu s
  parametrem, který by zadal nějaký jednoduchý prográmek nebo příkaz? Lynuxáci
  jsou ve výhodě,

  Michale, Tapin asi Winmenu nemá, jinak by ho to už nejspíš napadlo - a
  pochybuji, že by si ho kvůli této funkci pořizoval. Nebo se mýlím?

  P.P.