[Fanda] Naplanovani casu stopnuti Winampu

Středa Listopad 9 21:49:42 CET 2011

Pavle,

zmínka o WinMenu opravdu nebyla primárně určena pro Tapina, spíše
reakcí na Milošův povzdech "aby to už konečně někdo naprogramoval"
(velmi volně parafrázováno). Chápu, že WinMenu není pro každého a
nikomu je nenutím, ale na druhou stranu se čas od času setkávám s
uživateli, kteří jsou po upozornění na tu či onu funkci WinMenu mile
překvapeni, neb do té doby o ní nevěděli a danou úlohu třeba řešili
mnohem složitěji, než museli...

Dobrou noc.

Michal Jungmann