[Fanda] Naplanovani casu stopnuti Winampu

ppartyka ppartyka na chello.cz
Středa Listopad 9 21:38:50 CET 2011

A nešlo by využít nějakou general horkou klávesu nastavit ve Winampu s
parametrem, který by zadal nějaký jednoduchý prográmek nebo příkaz? Lynuxáci
jsou ve výhodě,

Michale, Tapin asi Winmenu nemá, jinak by ho to už nejspíš napadlo - a
pochybuji, že by si ho kvůli této funkci pořizoval. Nebo se mýlím?

P.P.
----- Original Message -----
From: "Vítek" <tapin na wo.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Wednesday, November 09, 2011 5:40 PM
Subject: Re: [Fanda] Naplanovani casu stopnuti Winampu

Ahoj Miloši,

No, i kdyby to Jaws uměl, mě se spíš jedná o něco univerzálního nezávisle od
odečítače, protože Jaws nepoužívám. Nějaký php skriptík by dovedl rovněž
program vypnout v požadovaném čase, ono by stačilo do dávkáče batch zadat
příkaz v rámci schtasks a bylo by to samé, ale nevím, jestli je možné Winamp
pouze stopnout a nic víc pomocí skriptu, není to open-source, takže tohle
fakt asi těžko.

Tapin-radio coordinator