[Fanda] Naplanovani casu stopnuti Winampu

Středa Listopad 9 20:58:25 CET 2011

> Čím zazáloľkovat by mě také zajímalo - nedokázal by to někdo naprogramovat?
Automatické ukládání pozice v souboru (textovém i MP3) je jiľ přes
deset let naprogramováno ve WinMenu, stejně jako funkce Hajaja pro
zastavení plynulého čtení po zadané době. Jen čistě pro informaci...

M.J.

Daląí informace o konferenci Fanda