[Fanda] mailovy klient pre win7Re: eM Client - možná zajímavý typ na e-mailového klienta, který toho hodně umí

MAREK DURILA marekdurila na seznam.cz
Středa Listopad 9 06:34:07 CET 2011

Dobrý den,
NO dal bych si bacha, taky sem mel velke databaze narp. u The Bat prez
300 mega, fungovaly, ale jaksi uz nektere zpray nesly nacist. Ono
staci, mit otevrey OE, ktery se sekne, vy rebootujete a mate po
srande.
S pozdravem,
 MAREK DURILA
 mailto:marekdurila na seznam.cz