[Fanda] facebook a miranda

Vítek tapin na wo.cz
Středa Listopad 9 17:37:50 CET 2011

Zdravím,

Nechci se vykecávat, že nemám čas :o) ale propojovat s Jabberem se mě jaksi nechce, nejde o to, že bych to nevěděl, postup se někde najde, v tom bych problém nespatřoval, spíš se mě jednoduše nechce:). Takže si radši počkám, zda Jarvis něco nevykoumá kolem toho.

Tapin-radio coordinator
  Od: Jan Danko
  Komu: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
  Odesláno: 9. listopadu 2011 17:26
  Předmět: Re: [Fanda] facebook a miranda

  Zdravím Vítku,

  Na stránkách addons.miranda-im.org zatím není žádná nová verze
  facebookovského protokolu. Jediným řešením je propojit  facebook s Jabberem.
  To zatím funguje. Takže se je možno takto s facebookem v mirandě pracovat.
  Jak toto propojení udělat nevím, ale určitě toví třeba Jirka Zadražil z
  Mathildy.

  Honza