[Fanda] facebook a miranda

zuzana filipova zuzafi na gmail.com
Středa Listopad 9 17:30:18 CET 2011

zdravím.Ano víťo správne píšeš.do včerajška všetko išlo.čo si posielal
minule to som skopčila.bude chyba určite protokolu.ja sa ručne
prihlásim, ale zachvilu facebook padne.takže je pravda ako ty
píšeš.niečo sa tammuselo stáť.niektorím ešte ide, ale poznám, žeuž
niektorím nie.a dala som siaj starší protokol či pluginanič.takže
počkáme.z pozdravom Zuzana.