[Fanda] facebook a miranda

Jan Danko honzadanko na volny.cz
Středa Listopad 9 17:26:09 CET 2011

Zdravím Vítku,

Na stránkách addons.miranda-im.org zatím není žádná nová verze
facebookovského protokolu. Jediným řešením je propojit  facebook s Jabberem.
To zatím funguje. Takže se je možno takto s facebookem v mirandě pracovat.
Jak toto propojení udělat nevím, ale určitě toví třeba Jirka Zadražil z
Mathildy.

Honza

-----Původní zpráva-----
Od: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] za uživatele Vítek
Odesláno: 9. listopadu 2011 15:26
Komu: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Předmět: Re: [Fanda] facebook a miranda

Zdravím,

1. Elementární chybu, vše si před změnou zálohovat pro případy návratu ke
starší verzi snad není třeba zmiňovat.

2. Je pravdou, že protokol Facebook v Miranda-im, o kterém jsem referoval,
do včerejška fungoval, ovšem zjevně se cosi přihodilo, a znovu nefunguje,
ověřeno u cca 4 lidí mající tentýž problém. Fakt pakárna. Uvidíme, zda bude
nějaké funkční řešení.

Tapin-radio coordinator