[Fanda] Naplanovani casu stopnuti Winampu

Vítek tapin na wo.cz
Středa Listopad 9 00:44:43 CET 2011

Zdravím,

Jak byste, prosím, řešili následující situaci? Mívám rozečtenou knihu v mp3 s tracky hozenými do m3u playlistu. Rád bych si četl před usnutím, ale nechci, aby mě Winamp hrál až do ranního churopění, kdy se probudím, proto bych potřeboval nějakou radu, jak ho v určitém čase stopnout tak, aby nedošlo k jeho vypnutí, a já pak nemusel dohledávat, na kterém tracku jsem skončil.

Pokud bych ho měl jednoduše vypnout, nahodil bych to přes command line něco jako
schtasks /create /sc once /tn "název úlohy" /tr "cesta k exe" /et třeba 01:00
popř. pak ještě vypnout počítač
at 01:01 shutdown /s /f /t 00
, nicméně tohle všechno mě nepomůže, potřeboval bych ho jen zastavit, jak se provádí písmenem "c", tak, aby prostě zůstal na tom místě stát. Lze tohle vůbec vykonat v prostředí Winampu popř. existuje do nějk nějaký zásuvný plug-in s šikovným GUI, který by tohle přes interface dostupné přes klávesnici umožňoval?

Moc díky, skutečně mě nějaká řešící rada velmi pomůže, pokud vůbec nějaká existuje.

Tapin-radio coordinator
Twitter: http://twitter.com/tapin_radio
Skype: tapinradio