[Fanda] facebook a miranda

František Ollé frantisek.olle na netopier.sk
Úterý Listopad 8 20:00:12 CET 2011

preposielam tento mail.
Zdravím,

Mnoho lidí se na mě obracelo z důvodu nalezení řešení v rámci nefunkčnosti
Facebook protokolu do klienta Miranda-im. Většina z nich je z Fandy, proto,
abych nemusel informovat jednoho po druhém, zasílám informaci zde. Jarvis
zamakal na zprovoznění protokolu viz
http://code.google.com/p/eternityplugins/
a nyní protokol opět znovu funguje bez nejmenších komplikací. Přitom je
třeba si pohlídat, což ale ostatně bylo potřeba i u minulých verzích
protokolu, abychom měli Mirandu min. 0.9.0.14.

Zde přímý odkaz ke stažení:
http://addons.miranda-im.org/download.php?dlfile=4172

V případě potíží mě klidně kontaktujte viz signatura níže popř. icq
226873151.

Tapin-radio coordinator