[Fanda] Jaws spatne cte nektere stranky ve Firefoxu

Michal Suchý suchy.michal na tiscali.cz
Úterý Listopad 8 10:56:22 CET 2011

Ahoj fandové. Mám Jaws 10 a Firefox 7 a na některých stránkách špatně čte.
Např. jsem si toho všiml na stránce sociální sítě Netlog. Když si u nějakého
uživatele dám zobrazit informace o něm, pokud si vyplní interview, tak v
seznamu to přečte položku, která je v seznamu někde dál. Třeba je tam otázka
kolik měříš, zatím údaj 180 cm a Jaws k tomu ještě přečte ano, což je
odpověď na nějakou další otázku, která je někde dál v seznamu. Nebo u nějaké
jiné stránky to při čtení nějakého odkazu začalo číst hned i text, který
taky byl někde jinde a nebyl na aktuálně čteném řádku. V Internet exploreru
mi to nedělá. Dá se tohle nějak vyřešit? Zdraví Michal.