[Fanda] Chybna cestina ve zpravach z Inpory ve webovem Gmailu

Miloą ©míd smid.milos na gmail.com
Neděle Listopad 6 17:58:24 CET 2011

Ahoj, Michale,
díky za odpověď - teď to zkouąím v Mozille a tady je to správně, takľe
problém bude "moľná jen" při pouľívání IE 8.
Miloą

Daląí informace o konferenci Fanda