[Fanda] Chybna cestina ve zpravach z Inpory ve webovem Gmailu

Neděle Listopad 6 11:30:17 CET 2011

Miloąi,

problém je  na straně Gmailu, údajně jej Google intezivně řeąí.
Jediné, co lze udělat na naąí straně, je v nastavení Gmailu přepnout
kódování odchozích zpráv na UTF8, čímľ se rozsah problému trochu
omezí, ale na úplné řeąení holt musíme počkat.

Hezký den.

Michal Jungmann

Daląí informace o konferenci Fanda