[Fanda] Chybna cestina ve zpravach z Inpory ve webovem Gmailu

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Neděle Listopad 6 11:18:39 CET 2011

Ahoj, Fandové,
používám webové rozhraní Gmailu. Od tohoto týdne mám problémy s
češtinou při čtení Inpory - znaky š a ž a velké varianty těchto znaků
se zobrazují špatně. V jiných konferencích by to snad mělo být v
pořádku. Už jsem psal ale v pátek odpoledne Zdeňkovi Bajtlovi, z
reakcí od Vás vím, že v poštovních klientech OE apod. není žádný
problém. Pouze když odpovím, tak se v textu původních mailů ta zmršená
čeština objeví, ale v mé odpovědi ne. Zkoušel jsem se dívat do
nastavení Gmailu, ale tam je jen možnost nastavení pro odchozí zprávy
- problém je s příchozími texty. Máte s tím někdo zkušenost, případně
napište, že Vám to taky blbne - podpoří to, že s tím něco je.
Díky. Miloš