[Fanda] seriál on line.

Peter Halada pietro4044 na gmail.com
Sobota Listopad 5 16:12:15 CET 2011

Zdravím,
nemáte náhodou Flashplayer zakázaný v doplnkoch prehliadača? Alebo nastavené
Webvisum na zakázané zobrazovanie flashov? Alebo zakázané zobrazovanie
flashov vo výrečnosti Jawsu? Prípadne updatujte starú verziu Flashplayera na
novšiu. No a možno Vám stránku zobrazuje prehliadač ináč ako mne, tak skúste
vyhľadať nejaký diel, ak bude pod odkazom, aktivujte odkaz a potom skúste
vyhľadať to tlačidlo.
Peter

-----Original Message-----
From: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] On Behalf Of Blažkovi
Sent: Saturday, November 05, 2011 2:41 PM
To: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] seriál on line.

Ještě jednou zdravím. Díky za odpovědi, ale musím napsat, že mi to nehlásí
ani starší adobe flash plaier, jen mi to hlásí hledat podle data, ale ke
spuštění tam nenacházím nic. Pokud se na něco co je pod nadpisem zvolené
části postavím a dám enter, ale ani před ním, ale ani poněm, nemohu najít
písmenem b nic ke spuštění. Někde dělám chybu, ale kde, to nevím. V každém
případě děkuji za snahu mi pomoci. A Blažek.