[Fanda] Windows XP a nastavenie zabezpecenej ad hoc siete

Lubos Pintes lubos.pintes na gmail.com
Sobota Listopad 5 09:41:45 CET 2011

Zdravím,
Asi dva roky som zdieľal net cez wifi. Nastavil som to tak diletantsky,
že možno tá sieť bola aj nezabezpečená, v každom prípade windows mi to
takto indikoval. Myslel som si, že je to proste nejaká chyba windowsa,
ja som totiž heslo nastavoval ale samozrejme použil som WEP reku"veď je
to jedno".
Minule sa mi ale nejaký beťár dotoho nabúral, rád by som vedel jak. :-D
Tak som podľa návodu čo som našiel na stránke Mrkvosoftu urobil nasledovné:
- Vyhádzal som uprednostňované siete
- V upresniť nastavil "pripájať sa iba na ad hoc"
- Nastavil bezdrôtovú sieť teda zadal SSID, nastavil WPA, zadal kľúč.
- Pridal uprednostňovanú sieť s tým istým SSID a kľúčom a začiarkol
"pripojiť sa aj keď táto sieť nevysiela".

No a on beťár sa nechce pripojiť, predtým som videl ssid a windows
indikoval že "momentálne ste pripojený k tejto sieti".
Teraz keď dám pripojiť na tú uprednostňovanú tak minútu nad niečim
maturuje a potom skočí do okna so zoznamom sietí a furt je nepripojený.
Pritom v zozname uprednostňovaných sietí je napísané "meno_siete
(automaticky)"
Skúsil som ako experiment zadať nesprávny kľúč a vôbec neprotestoval,
takže niečo je zle nastavené.
Jak to mám nastaviť? Nejak asi týmto veciam nerozumiem... Ideálne by
bolo nejak vymazať všetky blbosti čo som nastavil v minulosti a spraviť
to pekne od piky.