[Fanda] Externi HDD s USB windows nenacita

Jan Lečbych hlecbych na seznam.cz
Pátek Listopad 4 14:06:45 CET 2011

Zdravím,
tak si odpovídám sám. Jednak na soukromou radu a dotaz od Petera G. disk
je na adaptér. Je to hliníkovoplastová krabice, která má vepředu vypínač
s s potenciometrem na zesilování svitu kontrolní bílé LED. Vzadu je
konektor miniUSB a zdířka pro adaptér. Mimochodem jsem kontrolu dělal
hned v noci, když jsem zjistil, jak to rozběhnout. Nic nenašlo. Pravda,
že jsem ale nezaškrtával hledat poškozené sektory. Dnes po zdárném a
zcela bezproblémovém zkopírování všech chtěných dat jsem dával opravu i
s těmi vadnými sektory a skutečně, hned na začátku "fáze 5" systém
vytuhl. V tuto chvíli už víc než 90 minut leží drahoušek na Alze. Nevím,
jak moc je/není v obraze ten pracovník, ale na můj spíše řečnický dotaz,
zda bych si to doma nějak mohl opravit, konstatoval, že spíš ne. Opravil
bych to prý výměnou obyčejného 3,5 palcového disku, který tam ostatně
prý je. On se domnívá, že stejně to budou v servisu nejspíš řešit
výměnou za nový kus. Jinak na začátku, když jsem spustil s popisem
problému už mne ani v zásadě nenechal domluvit a tvářil se, že to je
úplně tuctová závada. Na můj dotaz ve směru, zda není ten Samsung Story
Station "nějaký horší", prohlásil, že tohle dělají všechny takovéto
disky. Teď bych oslovil Pana Száraze, jestliže to máte ještě v záruce,
tak jako já např. do 23.12., tak neváhejte! Vytahejte data, máte-li kam
a šup do servisu, ať si to tam vyřeší.... Přeci jen to nebylo úplně za
hubičku!
S pozdravem
Honza