[Fanda] Externi HDD s USB windows nenacita

Jan Lečbych hlecbych na seznam.cz
Pátek Listopad 4 08:17:22 CET 2011

Zdravím,
tak ještě jsem popleta nenapsal, že mám s XP dva stroje a na oba platí
zmíněné. Náhodou jsem na Notebooku zjistil, že skutečně když se ten disk
připojí včas do bootování, tak opravdu se načte a dá se s ním běžně
pracovat. Na velkém 6ti letém PC se USB porty při bootování u některých
zařízení chovají blbě, tak jsem tam na to původně nepřišel. Tam se musí
zvolit-dle zkoušky vhodný moment připojení. No, teď už maká a data tahám
do PC. Naštěstí tu na jednom disku je místa dostatek. Tedy to vytahám a
odnesu do Alzy, ať to dají opravit. Nebo, pokud byste opravdu někdo znal
řešení, tak bych si tu cestu rád odpustil.
MOc Díky za rady
Honza