[Fanda] Thunderbird a nastavení pro odpovědi na zprávy

michal ondruška golbal na zoznam.sk
Čtvrtek Listopad 3 20:27:07 CET 2011

Dobrý deň prajem! pri nastavovaní účtov sa v tunderbirde nastavuje kde
má byť umiestnená odpoveď. či pod alebo nad textom. akurát ja riešim, že
pri odosielaní mailov sa mi stáva, že mail nepríde tam kam ho chcem
poslať, ale mne. neporadí niekto ako to nastaviť tak, aby som nemusel
maily preposielať? Vtedy totiž prebehne všetko v poriadku.
Majte sa!
mišo!!

michal ondruška
mi-oko na or angemail.sk